יום שני, 15 באוגוסט 2011

התקופה האחרונה

יש לי מספר חדשות לספר לכם, קוראים וקוראות חביבים, אך אני לא יודע באיזו לפתוח. לכן אטיל ביני ובין עצמי פור, ואכתוב אותן בסדר אקראי!

המחשב האישי שלי קרס. באופן ספציפי, הדיסק הקשיח שעליו נמצאת מערכת ההפעלה (או לפחות נמצאה עליו עד לא מזמן), שבק חיים. המחשב היה בן 6 שנים, ובאמת הגיע הזמן לשדרג. כמעט כל חלק בו שודרג והוחלף, חוץ מהמעבד והלוח אם, אז נראה לי ששעתו הגיעה. החזרת נשמתה של מכונת החישוב הזאת ליצרן לא היה מעציב אותי אם כך, אילולי, ביחד עם מערכת ההפעלה, היו על הדיסק הקשיח יצירות ומסמכים שלי, כולל קבצי עריכה מקוריים ודברים שלא פורסמו. רק בגלל עובדה זאת אני תוהה אם להוציא סכום כסף נכבד בכדי לבצע שיחזור מידע. סכום זה יהיה בנוסף, כמובן, למחשב החדש שאקנה.
בינתיים אני כותב רשומה זאת מתוך מחשבה של אימי.

ואם בעיניינים כספיים עסקינן, אני שמח ומריר כאחד לבשר שמצאתי עבודה.
זוהי חנות מתנות בעיצוב "אישי", מסוג שמורחים את התמונות שבידיכם על שלל מוצרי קיטץ' כגון פאזלים וכריות. מעוניינים בשעון קיר עם הפרצוף המפוקסל שלכם בתוספת ברכה ג'נרית? רוצים חתיכת קרמיקה ללא שימוש ומטרה על קן ציור מיניאטורי ועליה שיר עם חריזה גרועה? רוצים לראות אותי עוטף את כל המוצרים המזוויעים והלא מקוריים האלו ומגיש לכם אותם עם חיוך, אך ללא נשמה? אז בואו ל"חיוכים ומתנות" בקניון הזהב בראשון לציון! שער פריז, החניה חינם.

למזלי, משמרות העבודה לא מתנגשות עם האירוע הגדול ביותר הקיץ, מבחינתי.
פסטיבל הקומיקס ה-11 בסינמטק תל אביב! או בשמו המסחרי - אנימיקס! או בשמו הקלאסי שכל מי שפקד את הפסטיבל עוד מימיו הראשונים - קאקו"ן! (ראשי תיבות של עיקרי האירוע: קומיקס, אנימציה וקריקטורה קון [שהוא עיברות של con {וזה קיצור של convention}])
כמו בשנה שעברה וזאת שלפניה, גם השנה אשב ביחד עם תומי זנדשטיין מאחורי הדוכן, ואשמש לו לעזר על מנת למכור תא מרכולתו. השנה, בנוסף למכירת כל החוברות הותיקות, על השולחן יצטרפו אלינו ארבע חוברות חדשות.
סיפורי סבתא 4: סינמה סבתא - הסדרה האהובה עלי אישית מבית היוצר של תומיקס. המשך הרפתקאותיה של רוזה בבית האבות נחמני ובתל אביב. כמו כן אנו זוכים להצצה על חייו של יונתן, נכדה, וחיייו כמתבגר.
פצפצים 2 - איגוד של המדור הקבוע השני מבית תומיקס המכיל עשרות בדיחות קצרות, אך חדות. ישאיר אתכם עם טעם של עוד!
גיקטופיה 1 ו-2 - סוף כל סוף! כעת יהיה ניתן לקרוא את כל הארכיון של הקומיקס הוירטואלי הזה על פורמט של עצים מתים. לא עוד הסתבכות יתרה עם הממשק של אתר וי-גיימז. לא עוד טוקבקיסטים שהורסים את הבדיחות.
לדעתי יהיה זה מיותר לציין שכמיטב המסורת של תומי, בכל חוברת נוספו קטעים שלא ראיתם מעולם, אף לא בדמיונכם הפרוע ביותר. הפתעות רבות מחכות למי שיעז ויקנה את החוברות הטריות האלו.
בנוסף לכך, בכלל לא מיותר לציין שהתחלנו במבצע חדש! מי שיבוא לכנס עם תחפושת מרשימה (ברמת השקעה של קוספליי יפני) יקבל, ללא שום תמורה, חוברת אחת כבקשתו. (חוץ מאת אוי וויי. זה ספר.)
אנחנו, הדוכן, והחוברות יהיו ברחבת הסינמטק תל אביב בתאריכים ה-17, 18 ו-20 לחודש (ימים ד', ה', ו-ש') בשעות אחר הצהריים עד הלילה. נשמח לראותכם!

וכעת, ללא שום משפט קישור בין קומיקס שאני מוכר לקומיקס שאני קורא -
לאחר Mouse Guard, קראתי את Cerebus vol. 3: Church & State I. ספרי סרבוס עבי כרס הם וקשה לתמצת אותם לביקורת קלילה בסגנוני. מה גם שזהו הכרך השלישי בסדרה, ולא אוכל לבקר אותו בלי להרוס את העלילה של הקודמים.
אסכם את סדרת סרבוס, כפי שקראתי אותה עד כה, כפשוט גאונית. מהאומנות ועד הכתיבה, דרך השימוש במדיום הקומיקס, הכל פשוט מעולה. אני ממליץ בחום להתחיל לקרוא את הכרך הראשון (ששמו פשוט Cerebus), לשרוד אותו, ומשם להמשיך לכרך השני (High Society) המדהים. הראשון חשוב לקריאה כי הוא מציב את רוב הדמויות הראשיות שבהם שאר הכרכים יעסקו, ולאו דווקא בגלל האיכות שלו. חציו הראשון דיי רע, אבל איפשהו באמצע הרמה הכללית נוסקת אל על והקריאה מהנה ומפתיעה.
בימים אלו התחלתי לקרוא ספר עבה אחר - Scud - The Disposable Assassin: The Whole Shebang. זהו האוסף המלא של סדרת הקומיקס בכיכובה של סקאד, שמוגדר על ידי שמו, המתנקש החד פעמי. לאחר סיום הקריאה אבקר אותו כראוי, אך לעת עתה מספיק להגיד שאני דיי נהנה ממנו עד עכשיו.

אז זהו להערב, חברים וחברות.
תקציר הרשומה:
1. אין לי מחשב.
2. אני צריך הרבה כסף למחשב חדש ולשחזר מידע אישי.
3. יש לי עבודה ממרמרת.
4. פסטיבל הקומיקס קרב ובא.
5. בואו אליו מחופשים, יהיה כיף.
6. ספרים עבים זה כיף לקרוא וכבד לסחוב.

ליל מנוחה.

2 תגובות:

  1. הסיוט הגדול ביותר והקשה מאד לעיכול היה שכל שמירות ההירוס האסטרטגיות והמושקעות שלי נמחקו. הכל. על Nightmare. רק Heroes 5 בלי תוספות כלל בעל 30 או יותר שלבים מאתגרים במלחמה בשדים, אל מתים, אלפים, דרו, ברברים, גמדים, מלאכים ובני אנוש. נפלא, הלא כן? בכל מקרה, אפסיק לחפור לך על Heroes וקבל את תנחומיי המחשב, כי אין חבר טוב יותר מאשר המכונה הטיפש הדבילית שיודעת רק לחבר ולחסר שצריך "להאכיל עם כפית" בשביל שתדע להפעיל קבצים... ממש כמו בחורה אמיתית! :) [יופי...תראו מה אתם מלמדים אותי בDnD....]

    השבמחק
  2. נהדר...זה מחק לי חצי מההודעה...בכל מקרה, התבכיינתי שאותו הדבר קרה לי לא מזמן.

    השבמחק