יום חמישי, 21 ביולי 2011

גאונות בוובקומיקס - בוטל לרגע זה.

זה ממש מצער אותי להודיע זאת, אבל נכון לעכשיו, פשוט אין לי את הכלים שחשבתי שיש לי בכדי להעריך מהי גאונות. אני בטוח שחלקכם שמע על הביטוי "ככל שאנחנו לומדים יותר, כך אנחנו יודעים פחות".
יש כל כך הרבה שלא קראתי, מכל כך הרבה סגנונות וג'אנרים, שאני פשוט מרגיש כמו הדיוט כשאני ניגש לבחון באופן השוואתי סוגים שונים של וובקומיקס.

אולי זה יהיה עבודה סמינריונית בעתיד. אולי פשוט אתעד פה, בגנזך, את תהליך הלמידה שלי על הנושא. נשמע מעניין? אולי אני לא אוכל לקבוע מה זה גאונות, אבל המחקר עצמו יכול להיות מרתק.

בחדשות אחרות -
לצערי, מסיבות כאלו ואחרות, לא יצא לי לסיים ספר קומיקס לאחרונה. אני כרגע מסיים את האוגדן הראשון של League of Extraordinary Gentlemen של אלן מור. באופן ספציפי, אני בסיפור הקצר הטקסטואלי שבסופו. במילה אחת, אני יכול לתאר את האוגדן כמעולה. ביקורת יותר מעמיקה תינתן לאחר שאסיים לקרוא אותו מתחילתו ועד סופו.

בקרוב אפרסם עיצובי חולצות חדשות, קומיקס שנעשה כברכת יום הולדת, וציור-מחדש של קומיקס אבוד משנה שעברה.

תודה על הסבלנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה