יום חמישי, 28 ביולי 2011

צמד עדכונים

בימים האחרונים  נעשו עידכונים קטנים לשתי רשומות:

במרחק קליק יחיד - כתובת האתר של סיפורי סבתא השתנה, וכעת היא http://tomix-comics.com/. אני ממליץ לכולם לתקן זאת ברשימת האתרים המועדפים שלכם, ואם סיפורי סבתא עוד לא נמצא שם, אז הגיע הזמן שיהיה!

"קשת כפולה" מאת פאול וסקז בראי "יצירת האמנות בעידן השעתוק הטכני" מאת ולטר בנימין - כמתואר, המאמר נכתב בתור עבודה לקורס אסטטיקה במכללה, ועליו התבסס כל הציון. אני שמח לדווח כי קיבלתי (סוף סוף, מספר ימים אחרי המועד האחרון בו המרצה היה אמור לחלק את הציונים, אם יורשה לי להגיד) 94 בקורס. הפתעה נעימה לכל הדעות.

בנוסף לכך, הגיעו אל אוזני ידיעות שאולי ישנה בעיה עם מערכת התגובות. משפטים רהוטים ומלאי תוכן נשלחים, אך לא מגיעים ליעדם בתחתית הרשומה. אם נתקלתם בדבר שכזה, בבקשה, אל תהססו לשלוח לי פרטים על הבעיה לכתובת הדואר האלקטרוני שלי: elad.lerner@gmail.com. תודה רבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה