יום שישי, 10 ביוני 2011

במרחק קליק יחיד

הנה כמה אתרים ובלוגים ישראליים הקשורים בקומיקס האהובים עלי, ואותם אני מבקר באופן קבוע. מסודר לפי סדר אקראי.

יומן של דמות קומיקס וסיפורי סבתא - כנראה הקומיקסאי הפעיל הכי מצחיק בישראל כרגע. עם תפוקה של שתי חוברות מוצלחות כל שנה, ואתר חדש, אין שום כוח בעולם הזה שיכול לעצור את קונגלמט הקומיקס העצום של תומיקס. קודם להשתלט על מעריב לנוער עם צמד מדורים משובחים, ולאחר מכן, העולם!

ליצור קומיקס ו-Sex, Comics and Rock 'n' Roll - צמד הבלוגים המתעדכנים תדיר של מולון. חדשות, התפחות אישית, ביקורות ודעות על העולם המופלא שכולו קומיקס.

פורום קומיקס תפוז - אולי לא הפורום הפורה ביותר, אבל בהחלט המעניין ביותר בארץ בנושא קומיקס. חדשות, עידכונים, אנשים שבאים לפרסם את עצמם, וויכוחים ניתן למצוא שם בשפע. בנוסף לא לפסוח על המילון והמאמרים המעולים.

הו לא - קומיקס מרושע, ציני ומבריק מבית היוצר של מתן בלומנבלט. מהסוג שאתה מוצא מצחיק, אבל לא באמת נעים לך לצחוק בקול רם כי אתה לא בטוח איך החברה תראה אותך, אבל אתה בודק כל שבוע בכל זאת מתוך הידיעה שיש עוד רבים כמוך שמתים טיפה מבפנים כל פעם שהם נאלצים לבלוע את גיכוחם.

בלון דיבור ווי בריבוע - הבלוג האישי של אביב אור, מלא באומנות מרהיבה, תהליכי יצירה של עבודות והומור חנוני והסוג המשובך ביותר. כמו כן הארכיון של הוובקומיקס וי בריבוע, אחד מהדברים הכי מצחיקים וגיקיים שנוצרו בשפה העברית והושמו בתוך מסגרות מרובעות.

החיים המסריחים שלי - הקומיקס הגולל את סיפור חייה המצמררים של אורטלה. או המשעממים. או המסריחים. הדעות בנושא עדיין חלוקות, אך עדיין מהווה קריאה מהנה.

הריאליסט - מדור הקומיקס הסמי-ביוגראפי-פילוסופי-דקונסטראקטיבי של תותח העל אסף חנוכה. בא בטעמים של עברית, אנגלית, ואילמת. להדפיס, לגזור, ולשמור, אם יש לכם עודף דיו במדפסת.

יש כנראה עוד מליון ואחת קישורים שהייתי אמור או שחשבתי על לשים. אם שכחתי אני מתנצל מראש, ונשבע בכל היקר לי שבבוא היום אפרסם חלק נוסף של אתרים מעניינים, שכל אחד מהם רק במרחק קליק יחיד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה