יום שני, 13 ביוני 2011

בולשיטיזם אבסטרקטי


לפני כשנה, כחלק מפרוייקט למכללה בנושא פוסטמודרניזם, הדפסתי כשלושים מדבקות בגדלים שונים עם הכתובת "בולשיטיזם אבסטרקטי" באותיות כמעט לא קריאות. חלק מהמדבקות הדבקתי ליד עבודות פוסטמודרניסטיות אחרות של חברי לכיתה (את האינטרפטציה הסמלית אשאיר לכם, הקוראים), בזמן את כל מה שנשאר הדבקתי ברחבי המכללה, במקומות חצי נסתרים. מה זה "חצי נסתרים"? אלו מקומות גלויים לכולם, אבל שאף אחד לא מביט אליהם. אבל ברגע שנודע לך שיש שם משהו, אי אפשר להוריד מהם את העיניים.

מתוך כמות התחלתית לא ידועה של מדבקות, לאחר שנה נותרו שש מהן במקומן. עד לאחרונה חשבתי שנשארו רק שתיים, אבל באורח פלא ככל שהזמן עובר אני מגלה עוד ועוד בכל מיני מקומות ששכחתי מקיומם. מי שמכיר את הפקולטה לעיצוב במכון הטכנולוגי חולון יודע שכל מילימטר שלא מנוצל עבור שולחנות עבודה מוצא את עצמו עד מהרה בתור מקום לפרוייקט פלצני זה או אחר (ושוב, אני משאיר לקוראים החביבים לחשוב בעצמם על המשמעות הנסתרת של קריאות "בולשיט" לעבר עבודות עבודות עיצוב סטודנטיליות).

כאשר אני מביט עליהן היום, אני מוצא שהטקסט עצמו על המדבקות מכוער למדי. לכן חשבתי להוציא גרסה חדשה לציון שנה ומספר חודשים למדבקות המקוריות, ומספר ימים לפני תחילת שנת הלימודים הבאה לעבור במסדרונות המכללה ולהדביק את דעותי מחדש. כבר חשבתי על מספר מקומות חצי נסתרים משגעים בשביל תעלולי!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה