יום ראשון, 19 ביוני 2011

גאונות בקומיקס - חלק... 0?!

תודה קודם כל לכל מי שקרא את ההקדמה והעיר הערות.
אני עדיין מארגן את המחשבות שלי בנושא. הבעיה היא, שככל שאני חושב על זה, ככה אני מגלה דברים חדשים שלא חשבתי עליהם קודם. הופסט הבא אמור להיות על הכלים שעומדים ליוצרי קומיקס ברשת, אבל כל פעם אני מוצא עוד ועוד דברים להגיד בנושא, ואני רואה איך זה יהפוך לסדרת מאמרים משל עצמה. אני אנסה השבוע להעלות את הכל לכתב, אבל ביחד עם ההגשה האחרונה של המכללה ביום חמישי, אני לא בטוח איך אני רואה את זה קורה. כמו שניתן לראות, במשך כשבוע, הדבר היחיד שמצאתי זמן לכתוב זו ביקורת קצרה. בקרוב אחזור לפרסם בקצב מהיר יותר.


רגע אחד... אני חייב לבדוק... כן! לא טעיתי! זה הפוסט ההתנצלותי הראשון על חוסר תוכן! הידד. עוד אייטם לסמן שעשיתי ברשימת ה"דברים שצריך לעשות כשכותבים בלוג גרוע עם אפס תגובות". D:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה