יום ראשון, 22 באפריל 2012

קיר חדש


 אולי זה לא יהיה העידכון הכי מעניין, אבל גם זאת התקדמות.
בפרק של כוכב השחר, למי ששם לב, אפשר לראות בפינה את דלת החדר שלי, ולפעמים אפילו חתיכת קרש מצד ימין למעלה.
הקרש הזה היה אחד ממספר קרשים דומים עליהם הצגתי עד לפני מספר שעות את אוסף מחזיקי המפתחות שלי. אוסף שהתחלתי מתישהו בגיל 9, ועד היום כולל כ-400 מחזיקי מפתחות מרחבי העולם. כל מי שנכנס לחדרי פעם ראשונה לא יכל שלא לא להביט בשורות על גבי שורות של מאות מסמרים המלאים במחזיקי מפתחות צבעוניים ויחודיים. קשה לשכוח את קריאות הפליאה כשמגלים עלי שאני אספן.
בשנים האחרונות השקעתי באוסף פחות ופחות. לא חיפשתי מחזיקי מפתחות חדשים באופן אקטיבי, אלה רק באירועים מיוחדים, או כשאנשים שיודעים שאני אוסף הציעו לי מעצמם. בשנה האחרונה אף הורדתי את רוב מחזיקי המפתחות מהקיר ושמתי אותם באיפסון. השארתי רק את אלו מרחבי תבל, כשליש מהאוסף המלא. היום בבוקר, תוך מתן כבוד מלא, הסרתי את שארית מחזיקי המפתחות. הנחתי אותם יפה בקופסא עגולה וצבעונית, ואיפסנתי אותם עם אחיהם מתחת למדף הספרים שלי. את הקרשים הברגתי החוצה, וכעת הקיר שלי מלא בחורים. בימים הקרובים הוא ישופץ, יצבע, ויהיה באופן רישמי לאולפן ההקלטות של הפרקים הבאים של בורקס באפלה.

מישהו צריך שישה קרשים מלאים מסמרים באורך מטר וחצי, וקרש אחד מלא מסמרים באורך שלושה מטר?




תגובה 1:

  1. מגניב, גם לי יש אוסף של 1500 מחזיקי מפתחות, אז אם אי פעם תרצה להפטר מהם, אתה יודע למי לפנות

    השבמחק